مترصد

اشعار ابوالفضل بیگدلی


خواب دیدم قدم زدی با من

هوالعشق ❤️

 

خواب دیدم قدم زدی با من

عاشقانه میان شهر رشت

باز هم تیتر می زند کیهان

ایهاالناس فتنه گر برگشت

 

 

شعر کامل در ادامه مطلب 

خواب دیدم قدم زدی با من 

عاشقانه میان شهر رشت 

باز هم تیتر می زند کیهان 

ایهاالناس فتنه گر برگشت 

 

ایهاالناس قصه ی عشق است

قصه ی چشم های فتنه گری

قصه ی روز های خسته دلی

قصه ی غصه دار در به دری

 

آی مردم! زندگی عشق است

عشق یعنی تو از خودت بگذر

پا به پایش بمان همیشه بسوز

عشق یعنی یه لاله ی پر پر

 

عشق، امید زندگی کردن

عشق یعنی یه شادی غمگین

عشق، رؤیای بودنِ با تو

عشق یعنی یه تلخی شیرین

 

قصه هایم همیشه پر درد است

مثل باران که دم به دم گریه است

مثل بغض صدای یک مرد است

حرف هایم قدم قدم گریه است

 

ذوق دارم برای تعریفت 

حرف دارم بغل بغل احساس

گونه هایت شبیه زرد آلو 

چشم هایت دو کاسه ی گیلاس

 

ابوالفضل بیگدلی 

 

بسیار زیبا است ، احسنت 👏👏👏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نشسته ام مترصد که از دریچه صبح
مگر طلوع کند آفتاب روز وصال

با سلام و عشق
صفحه ای که در حال نمایش برای شماست ، صفحه ای برای اشعار اینجانب و البته کمی از اشعار اساتید و بزرگواران است. تشکر از شما که افتخار می دهید و می خوانید.
شهادت طلب | بیمه مرکزی
پزشکی | انگلیسی
پاپو | فارس آهنگ

ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت

شعر تصادفی

موزیک پلیر

ابزار نظر سنجی

Designed By Erfan Powered by Bayan

هدایت به بالای صفحه

.